Wizz Air obawia się podwyżek. Inwestycje mogą stanąć, ceny biletów musiałyby wzrosnąć o 1/3

Wizz Air obawia się podwyżek. Inwestycje mogą stanąć, ceny biletów musiałyby wzrosnąć o 1/3
- Jesteśmy zdziwieni pracami nad podwyższeniem stawek za opłaty nawigacyjne, bo oceniamy, że spowoduje to zmniejszenie liczby inwestycji. A przecież inwestycje właśnie teraz, przy wychodzeniu z pandemii, są bardzo istotne - argumentu Carey. PTWP
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Adam Sierak
    Adam Sierak
  • Dodano: 12-11-2021 05:26

Tanie latanie ma coraz bardziej pod górkę, bo teraz może być już tylko coraz droższe. Ciężko będzie uniknąć podwyżek cen biletów w związku z planowanym wzrostem opłat nawigacyjnych w Polsce. Jednak nie wyższe ceny na lot są problemem, a spodziewany odpływ inwestycji w sektorze lotniczym do naszych sąsiadów. Tak przynajmniej uważa prezydent Wizz Air Holdings PLC Robert Carey.

  • - Bardzo chcielibyśmy poszerzać naszą działalność w Polsce o 20 proc. rok do roku. Potrzebne jednak do tego są odpowiednie warunki - mówi dla WNP.PL Robert Carey.
  • W wyniku podwyżki w 2022 roku jednostkowa nawigacyjna opłata terminalowa na lotnisku Chopina wynosić będzie 525 zł, a w portach regionalnych prawie 1350 zł.

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Wizz Air obawia się podwyżek. Inwestycje mogą stanąć, ceny biletów musiałyby wzrosnąć o 1/3

  • obywatel 2021-11-12 22:30:23
    Trzymajcie się z daleka od lotniska w Radomiu! Kto tam będzie latał? Jaki tam jest dojazd? Wszędzie daleko! Gigantyczny terminal za 800 mln państwowych pieniędzy, bo UE do tego by złotówki nie dołożyła, widząc bezsens tej inwestycji. Tam będą w golfa pod dachem grać, bo latać, to raczej rzadko. Bezsensowna, polityczna decyzja, za którą płacą wszyscy Polacy kolejnymi podwyżkami, opłatami, podatkami - dług, drożyzna, danina. A komu budujemy CPK? LOT-owi z tą małą flotą? Skorzystają może giganci, ale na pewno nie LOT w wymiarze, w jakim zwykle rodzimy przewoźnik korzysta z dużego lotniska. Bo czym i gdzie LOT ma latać? Jakieś nierentowne połączenia, nie wiadomo gdzie i po co...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.136.189
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!