Wyścig z przeszkodami o funkcję operatora MSPO na autostradach

Wyścig z przeszkodami o funkcję operatora MSPO na autostradach
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Za trzy dni (27 lipca) mija termin składania ofert w przetargu na operatora manualnego systemu poboru opłat (MSPO) na autostradach należących do skarbu państwa. Główny Inspektorat Transportu Drogowego, który od listopada stanie się formalnie zarządcą – w miejsce GDDKiA - i operatorem systemu elektronicznego poboru opłat viaToll, już trzykrotnie przesuwał termin składania ofert.

  • Manualny system poboru opłat na dwóch odcinkach A2 i A4 dotyczy kierowców samochodów osobowych, dostawczych i od motocyklistów, o ile nie mają urządzeń pokładowych viaAuto (do elektronicznej zapłaty).
  • Umowa na zarządzanie systemami viaToll, viaAuto i MSPO, podpisana przez GDDKiA w 2011 roku z Kapsch Telematic Services, kończy się 2 listopada.
  • W przetargu prawdopodobnie staną nieliczne firmy, mające doświadczenie w poborze opłat drogowych, choć startuje też outsider bez referencji.

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Wyścig z przeszkodami o funkcję operatora MSPO na autostradach

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.93.74.25
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!