PARTNERZY PORTALU

Zmiana modelu handlowego wyszła im na dobre. Rekordowe wyniki TIM-u

Zmiana modelu handlowego wyszła im na dobre. Rekordowe wyniki TIM-u
Sprzedaż w kanale e-commerce firmy wrosła o 54,3 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. fot. Pixabay
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Tomasz Wolf
    Tomasz Wolf
  • Dodano: 05-05-2021 20:45

TIM - internetowy sklep elektryczny odnotował ponad 100 mln zł przychodów ze sprzedaży drugi miesiąc z rzędu. Jak ocenia zarząd firmy, wzrost w dużej mierze jest efektem intensywnego rozwoju alternatywnych modeli sprzedaży, w szczególności marketplace’u hybrydowego.

  • Sprzedaż online przyniosła w kwietniu 2021 roku 73,8 mln zł, co oznacza, że jej udział w całkowitych przychodach wyniósł 73,1 proc.
  • Przez cztery miesiące 2021 roku kanał e-commerce wygenerował ponad ćwierć miliarda złotych przychodów spółki.
  • Łączne obroty wzrosły w tym czasie o 28,2 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2020 r., do niemal 363,1 mln zł.
Według wstępnych szacunków, w kwietniu 2021 r. miesięczne przychody TIM ze sprzedaży netto towarów oraz usług związanych bezpośrednio ze sprzedażą towarów wyniosły niemal 101 mln zł. W porównaniu z kwietniem 2020 r. oznacza to wzrost o rekordowe 49,7 proc. Sprzedaż w kanale e-commerce urosła jeszcze szybciej – o 54,3 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Zmiana modelu handlowego wyszła im na dobre. Rekordowe wyniki TIM-u

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.50.173
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!