407 - skręt na "eko"

407 - skręt na "eko"
Adobe Stock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Mototarget
  • Dodano: 14-05-2009 10:43

Peugeot zmodyfikował bazową wersję modelu 407 w celu ograniczenia zużycia paliwa i emisji CO2.

Zapraszamy do Katowic na Międzynarodowe Targi Obrabiarek, Narzędzi i Technologii Obróbki TOOLEX. Targi pod patronatem WNP.PL odbędą się 4-6 października 2022 r. - w ich ramach zapraszamy na ciekawą konferencję Nowy Przemysł 4.0. Rejestracja trwa!

Znany silnik 1.6 HDi rozwija, tak jak poprzednio, 110 KM, jednak jego oprogramowanie zostało ponownie skalibrowane, co pozwoliło na ograniczenie średniego zużycia paliwa do zaledwie 4,9 l/100 km przy emisji CO2 na poziomie 129 g/km. Duża w tym także zasługa specjalnych opon o zredukowanych oporach toczenia.

Co więcej, w przeprojektowanym modelu zastosowano elektryczno-hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego, które ma oszczędzać energię i zapewniać lepsze "wyczucie samochodu".

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: 407 - skręt na "eko"

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.201.95.84
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!