4 proc. badanych firm planuje zakup auta elektrycznego, a 6 proc. - hybrydy. Leasing Index potwierdza, że na rynku brakuje narzędzi, które wspierałyby rozwój elektromobilności. 41 proc. małych przedsiębiorstw zainteresowanych zakupem ekologicznego sprzętu lub pojazdu stwierdza, że prawdopodobnie skorzystałaby z leasingu. Zdecydowanie takie prawdopodobieństwo określa 22 proc. firm zamierzających dokonać zakupu ekologicznego sprzętu lub pojazdu.
- Wyniki badań prowadzonych w oparciu o deklaracje konsumentów pokazują, że popyt na „elektryki” jest i rośnie.
- Aż 17 proc. Polaków rozważa zakup takiego samochodu w ciągu najbliższych trzech lat - wynika z raportu „Barometr Elektromobilności 2018” opublikowanego przez Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych (PSPA).
- To o blisko 5 p. proc. więcej niż w 2017 roku.