PARTNERZY PORTALU

BMW zwiększyło sprzedaż samochodów elektrycznych o ponad połowę

BMW zwiększyło sprzedaż samochodów elektrycznych o ponad połowę
BMW i3 Fot. mat. pras.

W ubiegłym roku bawarski koncern BMW sprzedał ponad 100 tys. zelektryfikowanych aut, czyli o ponad 65 proc. więcej niż w 2016 r. Największą popularnością cieszyły się one w Europie, gdzie niemiecki producent wyprzedził inne marki premium produkujące auta elektryczne.

Cztery lata po premierze, sprzedaż elektrycznego modelu i3 wzrosła w 2017 roku o 23,3 proc., osiągając pułap ponad 31 tys. egzemplarzy na całym świecie.

Wzrasta również popularność hybryd typu plug-in - iPerformance, których sprzedaż niemal podwoiła się i wyniosła ponad 63 tys. sztuk.

Do zwiększenia zysków ze sprzedaży BMW w ubiegłym roku przyczyniła się również premiera hybrydy typu plug-in, MINI Countryman. Samochód ten sprzedany został w ponad 5,5 tys. egzemplarzy.

Grupa BMW spodziewa się silnego wzrostu sprzedaży samochodów elektrycznych w bieżącym roku zapewniając, że będzie on dwucyfrowy. Celem niemieckiego koncernu jest również wypuszczenie na drogi co najmniej pół miliona samochodów elektrycznych do końca 2019 roku.
×

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: BMW zwiększyło sprzedaż samochodów elektrycznych o ponad połowę

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.101.141
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!