PARTNERZY PORTALU

Camaro - słuszny kierunek

Camaro - słuszny kierunek

Chevrolet Camaro został nagrodzony tytułem "World Car Design of the Year" przez komisję konkursową składającą się z pięciu uznanych ekspertów w dziedzinie designu. Nagrodę wręczono podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Nowym Jorku 2010.

- Tworząc ten nowoczesny samochód sportowy na nowo, dowiedliśmy, że Chevrolet nieustannie wywołuje ogromne emocje - mówi Tom Peters, dyr ds. designu samochodów sportowych i pełnowymiarowych ciężarówek. - Jesteśmy zachwyceni tak silnym odzewem w związku z Camaro. Nawet na rynkach, na których Chevrolet dopiero został wprowadzony, stworzył on emocjonalny wizerunek marki.

Od czasu wprowadzenia Chevroleta Camaro na rynek wczesną wiosną ub. r. sprzedano ponad 80 tys. egz. tego modelu. Pod względem liczby sprzedanych samochodów, model zwyciężył ze swoim największym rywalem w ciągu ostatnich dziesięciu miesięcy i w tym samym okresie utrzymał najwyższą pozycję w segmencie fabrycznych aut sportowych.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Camaro - słuszny kierunek

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.204.167
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!