PARTNERZY PORTALU

Czy wirtualne salony samochodowe zastąpią rzeczywiste?

Czy wirtualne salony samochodowe zastąpią rzeczywiste?
Obawy niemieckich dealerów zmaterializowały się w chińskim Kantonie Fot. materiały prasowe
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Piotr Myszor
  • Dodano: 08-04-2019 18:10

W roku 2030 salony samochodowe jakie znamy dziś nie będą już istnieć – zmiany w technologii, sposobach wykorzystania samochodów i wymaganiach nabywców zmienią je całkowicie. Wielu spośród zbadanych przez PwC dealerów widzi w internecie spore zagrożenie, a badanie wśród klientów to potwierdza. Czy dealerzy muszą zniknąć?

  • Największym zagrożeniem jest bezpośrednia sprzedaż prowadzona w internecie przez producentów.
  • Klienci przestają wymagać jazdy próbnej, wystarczy im wirtualny „spacer” po samochodzie.
  • Punkty dealerskie z działalności opartej o produkty będą musiały przerzucić się na działania oparte o oferowanie usług mobilności.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Czy wirtualne salony samochodowe zastąpią rzeczywiste?

  • Wyczyścić Świat z nierobów. 2019-04-09 12:29:30
    I trzeba likwidować nierobów, którzy nie tworzą żadnej wartości dodanej, ale zacząć trzeba z drugiej strony - od urzędników, bankierów i polityków!!! Tej złodziejskiej hołoty, jeśli już, to powinno być przynajmniej 50 razy mniej!!!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.201.220
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!