Dębica SA odczuła w 2020 roku niepewność rynkową i ograniczenia w mobilności społeczeństw w całej Europie. Przychody ze sprzedaży w 2020 roku wyniosły 1,815 mld zł, w stosunku do 2,056 mld zł w ubiegłym roku; były więc niższe o 11,7 proc. Zarząd spółki uważa, że to solidny wynik. Podobnie jak osiągnięty po raz kolejny zysk netto, który wyniósł w 2020 roku 68,4 mln zł.
- Na wyniki branży oponiarskiej wpłynęły w głównej mierze efekty pandemii i ograniczenia w mobilności konsumentów na całym świecie.
- W całym 2020 roku producenci i importerzy opon w Polsce odnotowali spadki sprzedaży niemal we wszystkich segmentach opon, sięgające średnio 13 proc.
- Dębica planuje rozwój produkcji wysokiej jakości opon do samochodów osobowych, dostawczych oraz ciężarowych, wykorzystując strategiczną współpracę z Grupą Goodyear.