PARTNERZY PORTALU

Dostawczy Mercedes wybronił się

Dostawczy Mercedes wybronił się
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Daimler, wnp.pl (AG)
  • Dodano: 25-01-2010 15:22

Mercedes-Benz umocnił pozycję w segmencie średnich i ciężkich aut dostawczych, głównie dzięki sprzedaży modelu Sprinter. Na skurczonym o 25% rynku, który wyniósł 26 277 aut, Mercedes zwiększył swoje udziały rynkowe o 1,1% i zdobył pozycję wicelidera.

- Rok 2009 był już rokiem normalnej walki o klientów i ich zamówienia - normalnej w porównaniu z rokiem 2008, kiedy to głównie od fabryk zależało czy uda się zrealizować zamówienia - podkreśla Krzysztof Mużdżak, dyrektor sprzedaży i marketingu samochodów dostawczych Mercedes-Benz. - Jednakże ten rok był wyjątkowo trudny ze względu na wysoki poziom niepewności klientów i na realizację przez konkurentów największego od 10 lat zamówienia Policji, z którego Mercedes został wykluczony - dodaje. Mercedes-Benz sprzedał w sumie 4 089 pojazdów, z czego 2 845 to Sprintery.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Dostawczy Mercedes wybronił się

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.10.64
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!