Europejski system etykietowania opon przynosi słabe efekty

Europejski system etykietowania opon przynosi słabe efekty
Pomimo 5 lat od wprowadzenia etykiet, system kodów albo jest mało znany kupującym, albo go ignorują. Fot. PZPO.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: wnp.pl (PS)
  • Dodano: 20-10-2018 19:28

Badanie branżowe, przeprowadzone po pięciu latach od wprowadzenia system etykietowania opon, wskazuje na powolną zmianę popytu, bowiem nadal najczęściej kupujący wybierają te oznaczone symbolami „E-C”. System ten wymaga zatem „ugruntowania, aby pokazać swój pełny potencjał”.

Taki jest wniosek z analizy 400 tys. etykiet opon w 28 krajach UE badanych w latach 2012-17 przez Lizeo Group, na zlecenie Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Opon i Gumy (ETRMA).

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Europejski system etykietowania opon przynosi słabe efekty

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.133.27
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!