Cykl życia samochodu dostawczego jest niemal dwa razy dłuższy niż osobowego, więc z punktu widzenia bezpieczeństwa pracy w zakładzie podjęcie produkcji aut dostawczych to dla nas dobra wiadomość. Poszliśmy w tę stronę świadomie – mówi Andrzej Korpak, dyrektor generalny Opel Manufacturing Poland.
Jednocześnie dyrektor generalny Opel Manufacturing Poland podkreśla, że z punktu widzenia bezpieczeństwa pracy fabryki, tego jak często zmieniają się modele, podjęcie produkcji aut dostawczych to dla zakładu bardzo dobra wiadomość.
- Cykl życia samochodu dostawczego to ok. 10-12 lat, samochodu osobowego 5-7 lat. Fabryki nie buduje się nigdy na jeden cykl, tylko na minimum dwa. W związku z tym przed nami ćwierć wieku spokoju - wylicza Andrzej Korpak.
Czytaj także: Boxer zastąpi Astrę w Gliwicach
Biorąc pod uwagę różnice wielkości obu aut, dostosowany do Astry zakład trzeba niemalże zbudować od nowa. – Liczb nie mogę jeszcze podać. Nadal trzeba nad nimi pracować – powiedział Andrzej Korpak.