Hybrydy plug-in sprzedają się lepiej niż elektryki

Hybrydy plug-in sprzedają się lepiej niż elektryki
W styczniu tego roku przybyło w Polsce 796 samochodów z napędem elektrycznym Fot. Shutterstock

W styczniu tego roku w Polsce zarejestrowano o jedną trzecią aut z napędem elektrycznym więcej niż przed rokiem. Na razie szybciej przybywa hybryd typu plug-in niż aut w pełni elektrycznych, co może być wynikiem oczekiwania rynku na zapowiadaną kontynuację dopłat do zakupu samochodów elektrycznych.

  • W styczniu tego roku przybyło w Polsce 796 samochodów z napędem elektrycznym.
  • W ostatnich miesiącach większe jest zainteresowanie hybrydami typu plug-in niż samochodami całkowicie elektrycznymi.
  • Pod koniec stycznia mieliśmy 1 395 ogólnodostępnych stacji ładowania pojazdów elektrycznych – jedną trzecią stanowiły szybkie stacje ładowania.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (3)

Do artykułu: Hybrydy plug-in sprzedają się lepiej niż elektryki

  • STRZELBA BRUNEK 2021-02-23 06:57:19
    samochody elektryczne do miasta ok a właściwie dla przedmieścia bo tylko własny prąd z paneli czy wiatru ma ekonomiczny sens ! blokersi autobusy albo skody ma rope....
  • hubercik 2021-02-22 14:40:57
    Mówią, że plug in nie są ekologiczne, ale ciągle takie wersje powstają. Taki prius nadal dobrze się sprzedaje i robią nim niemałe przebiegi, sporo taksówkarzy wybiera te auta
  • TN 2021-02-22 12:44:57
    W statystykach ładowarek publicznych właściwie nie powinno się uwzględniać ładowarek AC. Sens ich stosowania ogranicza się co najwyżej do hoteli i ogólnodostępnych parkingów w garażach budynków wielorodzinnych, bo nigdzie indziej czekanie kilkunastu godzin na naładowanie samochodu nie ma praktycznego sensu. Jeśli odliczyć te ładowarki, statystyka wygląda dla nas jeszcze gorzej i póki nie ulegnie to zmianie, zainteresowanie BEV ze strony osób fizycznych będzie ograniczać się do nielicznych entuzjastów.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.194.21
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!