Innowacyjny model biznesowy Renault

Innowacyjny model biznesowy Renault
Adobe Stock

Celem Renault jest powszechne udostępnienie technologii aut elektrycznych tak, aby były one dostępne dla jak największej rzeszy odbiorców. Z tego względu producent zaproponuje innowacyjne formuły zakupu. Po raz pierwszy zostanie rozdzielona własność samochodu i akumulatora. Klienci będą mogli kupić lub wynająć auto i wykupić abonament obejmujący wynajem akumulatora oraz nowe usługi dotyczące mobilności ułatwiające codzienną eksploatację.

Zapraszamy do Katowic na Międzynarodowe Targi Obrabiarek, Narzędzi i Technologii Obróbki TOOLEX. Targi pod patronatem WNP.PL odbędą się 4-6 października 2022 r. - w ich ramach zapraszamy na ciekawą konferencję Nowy Przemysł 4.0. Rejestracja trwa!

Renault chce zaoferować samochody elektryczne w cenie aut tej samej wielkości z równorzędnym silnikiem i poziomem wyposażenia. Już w momencie wprowadzenie łączny koszt użytkowania samochodów elektrycznych, czyli tzw. TCO (Total Cost of Ownership) będzie zbliżony do samochodu z silnikiem spalinowym.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Innowacyjny model biznesowy Renault

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.210.237.158
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!