PARTNERZY PORTALU

Internet mało popularny przy kupowaniu samochodów

Internet mało popularny przy kupowaniu samochodów
Dla większości klientów salon samochodowy jest najlepszym miejscem zakupu samochodu Fot. mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Dariusz Ciepiela
    Dariusz Ciepiela
  • Dodano: 25-11-2019 14:24

Dla 80 proc. Polaków salon samochodowy jest głównym miejscem zakupu nowego pojazdu, natomiast już 31 proc. konsumentów rozważa zakup nowego auta w sieci. Jedna czwarta ankietowanych wskazuje na długi czas oczekiwania na zamówiony samochód jako czynnik niezadowolenia z procesu zakupowego. Jedynie 0,4 proc. respondentów planuje przy najbliższej okazji kupić model elektryczny, za to 11 proc. skusi się na hybrydę.

  • Tradycyjny salon samochodowy niezmiennie pozostaje preferowanym miejscem do zakupu nowego auta dla 80 proc. respondentów.
  • 11 proc. klientów zamierza kupić samochód w tzw. centrum doświadczeń, czyli przestrzeni stanowiącej połączenie salonu z kawiarnią lub miejscem wydarzeń.
  • Tylko 6 proc. kierowców planuje kupić pojazd w internecie, a tylko 3 proc. w centrum handlowym -  to podstawowe wnioski płynące z badania Automotive Survey zrealizowanego w 2019 r. przez firmę doradczą EY.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Internet mało popularny przy kupowaniu samochodów

  • Rysiek 2019-11-26 21:35:20
    Ja to zawsze szukam ogłoszeń w sieci a potem jeżdzę oglądać. Tak znalazłem korando trójkę i jak na razie od pół roku dobrze mi służy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.200.40.195
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!