Każdy z salonów działających w ramach pilotażowego programu Toyota Professional powinien sprzedawać rocznie co najmniej 250 aut – zadeklarował menadżer Toyota Motor Poland ds. grupy samochodów dostawczych Tomasz Suliga.
Każdy z salonów działających w ramach pilotażowego programu Toyota Professional powinien sprzedawać rocznie co najmniej 250 aut – zadeklarował menadżer Toyota Motor Poland ds. grupy samochodów dostawczych Tomasz Suliga.
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Do artykułu: Każdy z pilotażowych salonów Toyoty powinien sprzedać co najmniej 250 aut rocznie
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!