PARTNERZY PORTALU

Każdy z pilotażowych salonów Toyoty powinien sprzedać co najmniej 250 aut rocznie

W ramach Toyota Professional oferowany będzie van Proace City w dwóch wersjach: dostawczej i osobowej Fot. mat. pras.

Każdy z salonów działających w ramach pilotażowego programu Toyota Professional powinien sprzedawać rocznie co najmniej 250 aut – zadeklarował menadżer Toyota Motor Poland ds. grupy samochodów dostawczych Tomasz Suliga.

W ubiegłym tygodniu japoński koncern uruchomił w Polsce usługę Toyota Professional, polegającą na sprzedaży i obsłudze samochodów dostawczych. Jest to program pilotażowy w skali Europy, a koncepcje wypracowane na lokalnym rynku mają być zastosowane w innych krajach.

Pierwszy salon w ramach nowej usługi japońskiego koncernu zaczyna działalność w Sulejówku. Według informacji firmy kolejne mają być uruchomione w Poznaniu i Zielonej Górze.

"Rynek warszawski stwarza ogromne możliwości sprzedażowe oraz serwisowe, dlatego zaczynamy od tej lokalizacji. Poza tym ten dealer bardzo szybko zareagował na zaproszenie do współpracy i przedstawił biznes plan" - tłumaczył Suliga.

Stacje Toyota Professional, oprócz sprzedaży nowych aut dostawczych, będą świadczyły usługi serwisowe dla klientów flotowych oraz prowadziły sprzedaż aut używanych w programie Toyota Plus. Działania mają być rozszerzone na całą sieć dealerską firmy, dla której salony Toyota Professional będą stanowiły wsparcie - tłumaczy firma.

"Warunki programu Toyota Professional zostały zaprezentowane wszystkim dealerom; każdy, kto spełni standardy, może do niego przystąpić. Docelowo chcemy mieć ok. 8-10 tego typu stacji. Wprowadziliśmy również nowe, podwyższone standardy handlowe i serwisowe dla wszystkich pozostałych dealerów w Polsce. Tak więc założenie jest takie, że zarówno sprzedaż jak i serwis pojazdów użytkowych będą realizowane w sposób profesjonalny we wszystkich stacjach Toyoty na terenie kraju" - podkreślił Suliga. Dodał, że samochody dostawcze będą oferowane też w ramach form finansowania takich jak leasing czy wynajem.

W ramach Toyota Professional oferowany będzie van Proace City w dwóch wersjach: dostawczej i osobowej. Dodatkowo dostępne będą modele Proace, Proace Verso i pick-up Hilux.
×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Każdy z pilotażowych salonów Toyoty powinien sprzedać co najmniej 250 aut rocznie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.229.122.219
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!