PARTNERZY PORTALU

Kia chce już za 4 lata zarabiać tyle samo na elektrykach, co na autach spalinowych

Kia chce już za 4 lata zarabiać tyle samo na elektrykach, co na autach spalinowych
Sung Song, prezes Kia Corporation obok nowego logo marki. Fot. materiały prasowe
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Piotr Myszor
    Piotr Myszor
  • Dodano: 10-02-2021 10:41

Na początku roku Kia pokazała swoje nowe logo, a teraz zapowiada, że znak graficzny to nie wszystko. Koncern deklaruje szybsze przejście na samochody przyjazne dla środowiska – elektryczne i hybrydowe, a także 70 proc. wzrost zysku operacyjnego w tym roku.

  • Plan Kia zakłada, że odsetek aut elektrycznych i hybrydowych wzrośnie z 10 proc. w tym roku do 22 proc. w 2025.
  • Do roku 2026 Kia ma mieć w gamie 7 modeli elektrycznych na platformie E-GMP, plus 4 będące elektrycznymi wersjami samochodów spalinowych.
  • Do roku 2030 roczna sprzedaż aut w architekturze dedykowanej działalności gospodarczej ma sięgnąć 1 miliona.
Podczas Dnia Inwestora Sung Song, prezes Kia Corporation ogłosił zmiany w strategii Kia, która w roku 2030 chce osiągnąć 40 proc. aut hybrydowych i elektrycznych w swojej masie sprzedaży. W tymże roku Kia ze sprzedażą aut elektrycznych na poziomie 880 000 chce być globalnym liderem tego segmentu.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Kia chce już za 4 lata zarabiać tyle samo na elektrykach, co na autach spalinowych

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.132.168
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!