Klęska Forda na największym rynku świata, czyli jak Waszyngton strzelił sobie gola

Klęska Forda na największym rynku świata, czyli jak Waszyngton strzelił sobie gola
Niestety dla Forda przeróżne marketingowe pokusy nie przełożyły się na wzrost sprzedaży i Amerykanie ciągle są w kropce, bo chcą być w Chinach aktywn,i ale wszystko układa się nie po ich myśli Fot. IFCAR/Wikipedia/Domena publiczna

Amerykański producent samochodów zakomunikował bardzo słabą sprzedaż w Chinach, największym rynku motoryzacyjnym świata. Firma odnotowała kolejny znaczący spadek obrotów w okresie lipiec 2017 - czerwiec 2018. I to nawet mimo dużych starań i rozlicznych działań marketingowych. Do ich klęski przyłożył się ostatnio także prezydent USA.

  • Już od pewnego czasu Ford próbuje wielu rzeczy, zmieniając taktyką autopromocji, aby tylko poprawić słabą sprzedaż na chińskim rynku, do którego przywiązuje wielką uwagę.
  • Firma starała się powstrzymać spadającą sprzedaż m.in. poprzez "zapachowe dodatki", czyli miły dla nosa zapach, którym kusiła potencjalnych nabywców. Zatrudniła nawet specjalistów, którzy mieli te zapachy dobierać pod kątem "chińskiego nosa". 
  • Wszystko jednak na nic. Najnowsze dane pokazały, że comiesięczna sprzedaż aut w 2018 roku kurczy się jeszcze bardziej.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Klęska Forda na największym rynku świata, czyli jak Waszyngton strzelił sobie gola

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.170.82.159
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!