Koncerny motoryzacyjne: albo rewizja celów redukcji CO2, albo zamykamy zakłady

Koncerny motoryzacyjne: albo rewizja celów redukcji CO2, albo zamykamy zakłady
Adobe Stock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Wnp.pl (PS)
  • Dodano: 20-12-2018 15:34

Przemysł motoryzacyjny krytykuje „wyśrubowane” cele redukcji emisji CO2 dla samochodów. Projekt rozporządzenia Komisji Europejskiej, wyznaczający cel redukcji na 37,5 proc. do 2030 r., czeka na zatwierdzenie przez Parlament i Radę Europejską.

Zapraszamy do Katowic na Międzynarodowe Targi Obrabiarek, Narzędzi i Technologii Obróbki TOOLEX. Targi pod patronatem WNP.PL odbędą się 4-6 października 2022 r. - w ich ramach zapraszamy na ciekawą konferencję Nowy Przemysł 4.0. Rejestracja trwa!

Dlatego Europejskie Stowarzyszenie Producentów Pojazdów (ACEA), ale także  Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego, zgłaszają jeszcze swoje uwagi do rozporządzenia.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Koncerny motoryzacyjne: albo rewizja celów redukcji CO2, albo zamykamy zakłady

  • Gość 2018-12-22 15:39:01
    Ciężarówki, autobusy a nawet lokomotywy i statki mogą być napędzany mniej emisyjnymi paliwami jak lng, cng i biogazem.
  • belmondo 2018-12-21 16:36:21
    Ktoś, kto się na tym nie zna, ździebko przegiął z tymi "celami"

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.210.25
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!