Koronawirus może dać impuls do rozwoju elektromobilności

Koronawirus może dać impuls do rozwoju elektromobilności
Przedstawiciele branży carsharingowej zwracają uwagę, że pandemia koronawirusa wymusza wprowadzenie zmian na rynku Fot. mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: ZJ
  • Dodano: 05-06-2020 11:30

Przedstawiciele branży carsharingowej zwracają uwagę, że pandemia koronawirusa wymusza wprowadzenie zmian na rynku. Eksperci wskazują, co może przyczynić się do rozwoju elektromobilności w Polsce. Prowadzą już w tej sprawie dialog z Ministerstwem Klimatu.

  • 20 kwietnia 2020 roku prezes Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych wysłał do ministra klimatu propozycje, które pozwolą wesprzeć walkę ze smogiem oraz wpłyną na cenę aut elektrycznych.
  • Propozycja, którą przedstawiono polskiemu rządowi, przewiduje wprowadzenie możliwości odliczenia 100 proc. VAT od zakupu i użytkowania samochodów elektrycznych - wyjaśnia Paweł Błaszczak, prezes 4Mobility.
  • Samochód elektryczny kosztujący brutto przykładowo 152 900 zł mógłby być tańszy o 14 296 zł.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (4)

Do artykułu: Koronawirus może dać impuls do rozwoju elektromobilności

  • Tyk 2020-06-05 13:03:25
    Błagam nie piszcie o 4mobility jak o kimś kto coś potrafi, kto jest innwacyjny etc. To jedna z wielu firm CS tylko, że kompletne dno. Tak, tak bankrut. Partacze których uratowały nasze pieniądze, bo zostali kupienia przez PGE. Spojrzcie na notowania akcji Więc może spokojnie z tym podziwem. A PGE podobnie jak Innogy będzie się bawiło w kreowanie wizerunku firmy eko. Dokładajac miliony z dr facto naszych pieniędzy (zarówno jako wlascieli jak i konsumentów prądu). Przy pracy okazji niszcząc inne firmy takie jak Panek czy Trafffic Car. Jeżdżą za takie same pieniędze. Panek pomimo tego,że te dla niego rozszerzenie działalności jeszcze dokłada do biznesu. A najczęściej jeżdżą u niego Yarisy za 65 tys. W Innogy BMW za 180.... I nawet jeśli cena flotowa jest niższa to i tak są ogromne pieniądze.
  • Zib 2020-06-05 12:23:42
    Owszem dotacaj ale tylko do polskich aut. Najlepiej produkowanych przez polskie firmy!!!
  • podatnik 2020-06-05 12:17:18
    Żadnych dotacji i ulg dla bogatych nabywców aut na węgiel biedni nie będą do nich dopłacali.
    • Witek 2020-06-07 02:04:39
      Popieram! Ja jak kupowałem swoją corollę 2.0 to jakoś nikt mi nie dopłacał. A przecież auto jest nisko emisyjne, więc czemu nie? Te dopłaty powinny być do każdego alternatywnego napędu jeśli już a nie tylko do aut ładowanych z gniazdka

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.47.87
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!