W 2018 roku Mercedes-Benz dostarczył polskim klientom ponad 20 tys. samochodów osobowych. Modele firmy ze Stuttgartu okazały się liderami m.in. w segmencie pojazdów luksusowych oraz SUV-ów.
W grudniu Mercedes-Benz dostarczył polskim klientom prawie 2,5 tys. samochodów osobowych, o 6,5 proc. więcej niż w 2017 r. W tym czasie polski rynek wyhamował o 5,5 proc.
Mercedes-Benz poza pozycją lidera segmentu pojazdów premium w Polsce utrzymał 10. miejsce w rankingu sprzedaży wszystkich marek samochodów osobowych. Producent tłumaczy to m.in. silną gamą modelową oraz premierami: Klasy A z inteligentnym asystentem głosowym "Hej Mercedes", odnowionej Klasy C, nowej Klasy G i czterodrzwiowej wersji coupe AMG GT.
W 2018 roku najlepiej sprzedawały się modele GLC i GLC Coupe. Łącznie na polskie ulice wyjechało blisko 4,8 tys. egzemplarzy wymienionych SUV-ów. Stanowiły one prawie 9 proc. całkowitej sprzedaży marki.
W 2018 r. polski rynek był dziesiątym na świecie i drugim w Europie, jeśli chodzi o liczbę dostarczonych egzemplarzy Klasy S marki Mercedes-Maybach i czwarte miejsce w Europie pod względem wolumenu samochodów Mercedes-AMG. Polski rynek awansował na 15. miejsce wśród największych rynków zbytu dla marki na świecie.
Mercedes-Benz zapowiedział, że w 2019 r. będzie kontynuować swoją rynkową ofensywę. W tym roku do salonów trafią Klasa B oraz nowa generacja GLE, a później najnowsza wersja czterodrzwiowego coupe CLA. Latem na drogi wyjedzie w pełni elektryczny model EQC - pierwszy osobny model nowej marki EQ, w której ofercie ma znaleźć się cała rodzina samochodów na prąd.
W 2019 r. spółka Mercedes-Benz Manufacturing Poland rozpocznie w Jaworze produkcję nowoczesnych silników wysokoprężnych przeznaczonych do modeli hybrydowych.