Miało być polskie Ferrari. Jest koniec polskiego supersamochodu

Miało być polskie Ferrari. Jest koniec polskiego supersamochodu
Polska spółka Arrinera przygotowała projekty samochodów Arrinera Hussarya GT i Arrinera Hussarya 33 Fot. Jakub "flyz1" Maciejewski/wikimedia, licencja Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0)
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Dariusz Ciepiela
    Dariusz Ciepiela
  • Dodano: 14-08-2021 06:00

Mogąca się podobać sportowa sylwetka, dobre osiągi i polityczne błogosławieństwo rządu - pomimo tego pomysł na sportowy samochód zaprojektowany i wyprodukowany w Polsce nie wypalił. Po kilku latach od sporego medialnego szumu projekt samochodu Arrinera Hussarya ostatecznie został pogrzebany.

Zapraszamy do Katowic na Międzynarodowe Targi Obrabiarek, Narzędzi i Technologii Obróbki TOOLEX. Targi pod patronatem WNP.PL odbędą się 4-6 października 2022 r. - w ich ramach zapraszamy na ciekawą konferencję Nowy Przemysł 4.0. Rejestracja trwa!

  • Polska spółka Arrinera przygotowała projekty samochodów Arrinera Hussarya GT i Arrinera Hussarya 33. Spółce nie udało się sprzedać ani jednego egzemplarza samochodu. 
  • Modelem Hussarya GT zachwycali się Mateusz Morawiecki i Jadwiga Emilewicz. 
  • Akcje spółki Arrinera notowane były na rynku New Connect, w roku 2019 r. ich notowania zawieszono. Od tamtego czasu spółka nie prowadzi działalności operacyjnej. 
"Polska odpowiedź na Ferrari", "Polski supersamochód" to tylko kilka tytułów z mediów, które relacjonowały prezentację projektu samochodu Arrinera Hussarya GT. 

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SPÓŁKI

KOMENTARZE (70)

Do artykułu: Miało być polskie Ferrari. Jest koniec polskiego supersamochodu

  • Jak się zgnoiło cały przemysł narodowy, 2021-08-16 20:43:21
    ( wtym motoryzacyjny) to każda ambitna fabryczka pozostawiona sama sobie, musi fiknąć. Bo o każdy skalibrowany pod siebie podzespół musi prosić konkurentów.
  • CTX 2021-08-16 14:34:30
    ach... nasi specjaliści od komentowania - zróbcie rower i zacznijcie sprzedawać - zobaczymy jak skończycie - pomysł ciekawy ale tu potrzeba bardzo dużo cierpliwości i pieniędzy, współpracy pomiędzy wieloma podmiotami czego się dopiero uczymy - a to kosztuje
  • Marcin 2021-08-16 12:16:30
    Tak samo skończy Izera. Kasa wywalona odpowiednie osoby ja zgarną i tyle.
  • Wiadomo 2021-08-15 22:27:10
    Bo sprzedać to trzeba umieć a tu nie chodziło oto aby sprzedać tylko wyciągnąć pieniądze z rządu!!! W firmie bezzwrotnych dotacji. Mógł rząd kupić kilka aut dla policji
    • złośliwiec 2021-08-17 12:49:50
      Mógł rząd kupić kilka aut dla policji, ale najlepiej jakby kupił dla siebie.
  • Iharis 2021-08-15 21:01:20
    Poprostu ktoś zabiera się do tego od (...) strony, przecież samo Lamborghini zaczynało od produkcji traktorów, ktore zresztą do dziś produkują jeżeli się nie mylę, najlepiej zacząć od czegoś sensownego a nie odrazu od super samochodów
    • Blondynka z Jolką 2021-08-26 03:12:12
      Dokładnie. Na przykład mogliby zacząć od zestawów "Mały majsterkowicz" albo importu rusztowań do uroczystego kładzenia stępek. A nawet od jednego i od drugiego. Przecież jeśli chcemy wygrać ten wyścig technologiczny z zachodem i Chinami, prawda, to przede wszystkim bardzo liczy się od wczesnego politechnizacja dzieci, tak?!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.210.237.158
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!