PARTNERZY PORTALU

Motobranża tnie reklamy i zamówienia w fabrykach

Przewidując spadek sprzedaży, firmy boją się podnosić ceny. Na razie zrobiła to Toyota. Inni chcą wytrzymać przynajmniej do końca roku.

Czasy są trudne dla rynku samochodowego. Silnie odczuwają to importerzy i szykują się na kryzys. Na razie rozpoczęli zmasowany atak promocji, rabatów oraz ofert specjalnych. Wyprzedaże rocznika 2008 zaczęły się w tym roku wyjątkowo wcześnie, bo już w październiku. Na razie branża zachowuje spokój i zaciera ręce, bo wielu klientów dało się skusić korzystnymi ofertami. Przewidując jednak kurczenie się portfeli kierowców, firmy coraz częściej myślą już o scenariuszach na czarną godzinę. Przyznają, że prawdziwym wyzwaniem będą pierwsze miesiące przyszłego roku - pisze "Puls Biznesu".

— Już zaczynamy przyglądać się kilka razy każdej wydawanej złotówce. Nie wszystkie planowane wcześniej kampanie reklamowane zostaną przeprowadzone — mówi Wojciech Halarewicz, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland.

To niejedyna firma, która myśli o cięciu wydatków.

— W pierwszych miesiącach przyszłego roku będziemy się zastanawiać, co można zrobić z nakładami na reklamę — zapowiada Arkadiusz Tomala, dyrektor zarządzający MMC Car Poland, importera aut marki Mitsubishi.

Jak pisze "Puls Biznesu" przewidując zmniejszenie sprzedaży aut w przyszłym roku, firmy będą starały się też ograniczać zamówienia składane w fabrykach.

×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Motobranża tnie reklamy i zamówienia w fabrykach

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.232.51.240
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!