PARTNERZY PORTALU

Nissan pokazał elektrycznego SUV-a i nowe logo

Nissan pokazał elektrycznego SUV-a i nowe logo
Ariya, elektryczny SUV o zasięgu do 610 kilometrów. Fot. Shutterstock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Bartosz Dyląg
    Bartosz Dyląg
  • Dodano: 15-07-2020 10:51

Nissan Motor przedstawił we wtorek nowy pojazd elektryczny i przeprojektował logo marki. To sygnał do nowego otwarcia po miesiącach pandemicznych zawirowań w zarządzaniu i malejącej rentowności – podaje Bloomberg.

Ariya, elektryczny SUV o zasięgu do 610 kilometrów, jest pierwszym nowym produktem wprowadzonym za kadencji nowego zarządu, który objął stery w grudniu 2019 r. Cena wyjściowa modelu wynosi około 5 milionów jenów (46 600 dol). Jego debiut to znak, że drugi co do wielkości japoński producent chce odświeżyć starzejącą się ofertę.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Nissan pokazał elektrycznego SUV-a i nowe logo

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.228.219
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!