Nowe hasło i nowe pomysły Grupy Renault

Nowe hasło i nowe pomysły Grupy Renault
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Renault, wnp.pl (AG)
  • Dodano: 22-09-2009 20:36

Z okazji Salonu Samochodowego we Frankfurcie Grupa Renault zaprezentowała nowe hasło marki: "Drive the Change". Jak argumentują w Renault, hasło ma odwoływać się do wartości marki i wyraża wolę Renault, jako innowacyjnego, a jednocześnie bliskiego ludziom producenta samochodów, odegrania roli pioniera w rozwoju ogólnodostępnych środków transportu spełniających wymagania zrównoważonego rozwoju.

Wg Międzynarodowej Agencji Energetycznej do roku 2050 emisja CO2 wzrośnie więcej niż dwukrotnie, a już w roku 2010 ilość samochodów jeżdżących po naszej planecie osiągnie poziom miliarda sztuk. W 1956 r. było to jedynie 100 mln pojazdów. Renault chce stawić czoła temu wyzwaniu, opierając się na dwóch kierunkach działań: usprawnieniu istniejących technologii i wprowadzeniu nowych generacji silników o niskiej emisji CO2 oraz na programie Zerowej Emisji. W ramach tego programu zaprezentowano cztery elektryczne samochody koncepcyjne, stanowiące zapowiedź przyszłej gamy pojazdów o zerowej emisji.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Nowe hasło i nowe pomysły Grupy Renault

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.14.36
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!