Nowy napęd Skody

Nowy napęd Skody
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Skoda, wnp.pl (AG)
  • Dodano: 30-09-2009 16:27

Najnowsza jednostka wprowadzona do oferty Skody to 1.6 TDI CR DPF (105 KM), bazuje na silniku 2.0 TDI CR DPF (140 KM). Redukcję pojemności skokowej osiągnięto przez zmniejszenie średnicy cylindra i skrócenie skoku tłoka. Dzięki udoskonaleniom sprawdzonej techniki i nowemu systemowi bezpośredniego wtrysku paliwa PCR2 (Piezo-Common Rail) silnik spełnia normę emisji Euro 5.

Czterocylindrowy silnik wyposażony jest w filtr cząstek stałych DPF, oczyszczający spaliny silnika z drobin sadzy. W porównaniu do swego poprzednika, motor jest dużo cichszy i zużywa średnio o 0,6 l paliwa na /100 km w wersji bez filtra cząstek stałych i o 0,4 l w przypadku wersji z DPF. Zwiększono zakres maksymalnego momentu obrotowego (250 Nm w zakresie od 1500 do 2500 obr./min)

Wyposażona w ten silnik Octavia przyspiesza (dane fabryczne) od 0 do 100 km/h w ciągu 11,8 sek. i spala średnio 5,7 l/100 km w mieście i 3,9 l/100 poza miastem. Emisja CO2 wynosi średnio 119 g/km.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Nowy napęd Skody

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.215.79.204
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!