Powrócił optymizm przedstawicieli branży motoryzacyjnej w Polsce - wskazują na podstawie badania KPMG i PZPM. Podali, że wskaźnik nastrojów menedżerów wynosi 69 pkt. i jest wyższy o 19 pkt. w porównaniu z wynikami poprzedniej edycji z początku tego roku.
- Jak wynika z najnowszego badania pt. "Barometr nastrojów menedżerów firm motoryzacyjnych" zrealizowanego przez KPMG w Polsce i Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, producenci i dystrybutorzy firm motoryzacyjnych wykazują większy optymizm, niż na początku tego roku.
- Zarówno producenci, jak i dystrybutorzy w ciągu najbliższego pół roku zamierzają zwiększać sprzedaż.
- Jak wskazał prezes PZPM Jakub Faryś, znaczny wzrost wskaźnika nastrojów menedżerów firm motoryzacyjnych pokazuje, że pandemia, przynajmniej w świadomości przedstawicieli polskich firm, odchodzi w zapomnienie.