PARTNERZY PORTALU

Polska motoryzacja nie musi stracić na elektromobilności

Polska motoryzacja nie musi stracić na elektromobilności
Elektromobilność wywołuje spore zamieszanie nie tylko wśród nabywców aut, ale także producentów samochodów i podzespołów. Fot. Orlen
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: WNP.PL (PIM)
  • Dodano: 11-06-2018 06:01

Elektromobilność wywołuje spore zamieszanie nie tylko wśród nabywców aut, ale także producentów samochodów i podzespołów. Dla polskiej branży może być szansą na zbudowanie nowych kompetencji, a może też własnej marki samochodów. Nie oznacza to jednak rychłego końca tradycyjnego przemysłu motoryzacyjnego, ponieważ przed silnikami spalinowymi wciąż jest jeszcze przyszłość.

  • W branży motoryzacyjnej istnieje szklany sufit, przez który wielu firmom, nie tylko polskim, niezwykle trudno się przebić.
  • Zmiany konstrukcyjne samochodów wymuszają także zmiany na rynku producentów części i podzespołów – część firm będzie musiała poszukać nowych produktów.
  • Na powstaniu polskiej marki samochodów elektrycznych zyskałby cały przemysł. Chcąc jednak stworzyć własną markę, trzeba to zrobić teraz, kiedy rynek samochodów elektrycznych jeszcze się kształtuje.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Polska motoryzacja nie musi stracić na elektromobilności

Artykuł nie posiada żadnych komentarzy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.194.134
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!