Poprawa dystrybucji i serwisu - kluczem na kłopoty przemysłu motoryzacyjnego

Poprawa dystrybucji i serwisu - kluczem na kłopoty przemysłu motoryzacyjnego
Adobe Stock

Paradoksalnie, ale bardzo zła sytuacja w przemyśle motoryzacyjnym i presja rynku stwarzają dobrą okazją do wykorzystania wielu rozwiązań, wcześniej nie podejmowanych, które mogą ozdrowić ten sektor gospodarki.

Takie jest główne przesłanie analizy „Terminarz sprzedaży 2009-2010”, jakie opracowała firma konsultingowa Roland Berger Strategy Consultants, we współpracy z doświadczonymi menedżerami reprezentującymi wybrane sieci dealerów.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Poprawa dystrybucji i serwisu - kluczem na kłopoty przemysłu motoryzacyjnego

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.90.95
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!