Niemiecki producent samochodów klasy premium Porsche zamierza uruchomić w pobliżu Stuttgartu w południowej części Niemiec sklep typu pop-up - podał serwis Automotive News. Będzie to pierwszy tego typu salon marki w Europie.
Dotychczas Porsche uruchomiło trzy sklepy typu pop-up w Tajpej, stolicy Tajwanu, Richmond w zachodniej części Kanady i Blumenau w południowej Brazylii.
Niemiecki producent sportowych samochodów klasy premium planuje uruchomić europejski sklep tymczasowy w kwietniu.
Na podobny krok kilka lat temu zdecydowała się inna niemiecka marka. Należący do koncernu PSA Group Opel otworzył wówczas sklep tymczasowy w Stuttgarcie, ale ze względu na niską sprzedaż i wysokie koszty w 2018 r. postanowił go zamknąć - przypomniał serwis.
Jak zauważył Automotive News, w ubiegłym roku sprzedaż Porsche w Niemczech wzrosła o 15 proc. do 31,6 tys. egzemplarzy. Producent spodziewa się, że w 2020 r. sprzedaż ponownie wzrośnie w związku z pojawieniem się w ofercie marki w pełni elektrycznego modelu Taycan.