PSPA: nowelizacja ustawy o elektromobilności to za mało na szybki rozwój rynku e-aut

PSPA: nowelizacja ustawy o elektromobilności to za mało na szybki rozwój rynku e-aut
Pod koniec lutego 2021 r. po polskich drogach jeździły 20 504 elektryczne samochody osobowe. Fot. Shutterstock.com
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: PAP
  • Dodano: 02-04-2021 07:02

Nowelizacja ustawy o elektromobilności to za mało dla szybkiego rozwoju rynku e-aut w Polsce - oceniło Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych, wskazując m.in. na potrzebę mocniejszego uwzględnienia tego tematu w Krajowym Planie Odbudowy.

  • Zdaniem ekspertów PSPA, uwzględniając całokształt planowanej nowelizacji, propozycje przewidziane w ustawie są w dużym stopniu zmianami na lepsze.
  • Zastrzegli zarazem, że bez wprowadzenia dalszych zmian o kluczowym charakterze, polska elektromobilność nie ma szans na szybki rozwój.
  • W opinii szefa Centrum Badań i Analiz PSPA Jana Wiśniewskiego, niezbędny do szybkiego rozwoju elektromonilności w Polsce jest przegląd przepisów podatkowych. 

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: PSPA: nowelizacja ustawy o elektromobilności to za mało na szybki rozwój rynku e-aut

  • Wojtek 2021-04-02 11:29:15
    W naszych warunkach raczej ciężko by było wszystkim przesiąść się na elektryki. Za mało mamy ładowarek, a wytworzenie prądu do wszystkich aut byłoby bardzo problematyczne. I do tego małe zasięgi i długie ładowanie... Jak na razie jedyne sensowne wykorzystanie baterii to takie w połączeniu z silnikiem spalinowym. Jeżdżę corollą 2.0 i mam tu dużą moc, niskie spalanie i nie potrzebuje ładowarek. Jako przejściowy etap hybrydy są świetne. A docelowo myślę, że wodór ma największy potencjał.
  • Gaweł 2021-04-02 09:07:23
    A może pomogą godne zarobki? Teraz mało kogo stać na zakup zabawki na baterie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.164.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!