Pytamy o "elektryk" Fiata w Tychach. Oto plany koncernu

Pytamy o "elektryk" Fiata  w Tychach. Oto plany koncernu
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Piotr Myszor
    Piotr Myszor
  • Dodano: 27-11-2019 06:02

Będziemy wchodzili mocniej w elektromobilność. Tychy również zostaną włączone w tę zmianę technologii. Sieć naszych dostawców się do tego przygotowuje. Problemem jest jednak wielkość przedsiębiorstw - niektóre są zbyt małe, żeby samodzielnie finansować konieczne inwestycje - mówi Roberto Di Stefano, szef e-mobilności w regionie EMEA w FCA (Fiat Chrysler Automobiles) Italy.

  • Na razie FCA nie wprowadza w swoim planie przemysłowym żadnych zmian, bo wstrzymanie obecnych działań oznaczałoby opóźnienie względem rozwoju rynku.
  • Pod względem rozwoju baterii europejski przemysł motoryzacyjny ma pewne zaległości, bo straciliśmy trochę czasu na tzw. aferę dieslową.  Sieć dostawców pozytywnie podchodzi do zmian związanych z elektromobilnością, ale część firm jest zbyt mała, żeby wytrzymać konieczne inwestycje.
  • W przyszłym roku pojawi się nowa generacja Fiata 500, dostępna wyłącznie z napędem elektrycznym. 

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (3)

Do artykułu: Pytamy o "elektryk" Fiata w Tychach. Oto plany koncernu

  • polonistka 2019-11-28 11:31:56
    A ja pytam o "polska język" autora tego gniota! Redakcjo! Zatrudnijcie albo wykształconych ludzi, piszących poprawnie po polsku, ale wynajmujcie KOREKTORÓW! Tysiące emerytowanych polonistów jest do wzięcia!
  • Jadwiga 2019-11-27 08:55:17
    Ja natomiast z innej strony podejdę do tematu - tak wielkie koncerny nie mają kasy na wrażanie tej technologii , jak chciał to zrobić nasz lider , może go zatrudnia na doradcę w tej dziedzinie.
  • @Ekspert 2019-11-27 07:45:54
    Ten wywiad to jak bajka dla dzieci, FCA nie rozwijało elektryfikacji to fakt , aby uniknąc kar ekologicznych za przekroczenia normy czystosci spalin KUPIŁO od TESLI zerowe emisje i ty trikiem unikneło duzych kłopotów finansowych. Teraz wymyślisli współnie jako FCA że zawiąża sojusz z PSA bo francuzi mają opracowane hybrydy i elektryki. Chrysler ma skolei zaawansowane prace nad samochodami autonomicznymi i to jest na jezyczku uwagi PSA. Ponaddto PSA zarobi na uwspólnieniu projektów a Fiat walczy o przezycie.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.40.122
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!