Rozwój e-commerce to większa sprzedaż elektrycznych dostawczaków

Rozwój e-commerce to większa sprzedaż elektrycznych dostawczaków
W 2022 roku Arrival chce rozpocząć produkcję elektrycznego vana fot. arrival.com
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: KO
  • Dodano: 11-03-2021 12:05

Pandemia koronawirusa zwiększyła zapotrzebowanie na elektryczne samochody dostawcze, które dowożą klientom zakupy internetowe do domu. Popyt ma związek też z rosnącymi wymogami środowiskowymi i społecznie odpowiedzialną polityka zakupową firm, podaje Reuters.

  • Według prognoz sprzedaż komercyjnych pojazdów elektrycznych w 2025 r. wyniesie 3 miliony aut a w 2030 r. - 9 milionów. Do roku 2025 ceny akumulatorów mają spaść na tyle, że ceny aut elektrycznych zrównają się z tradycyjnymi.
  • Rivian, Volta Trucks i tradycyjni producenci Daimler AG, Ford Motor Co i General Motors Co mają już modele elektrycznych firgonetek lub nad nimi pracują.
  • Volta Trucks z siedzibą w Sztokholmie opracowuje 16-tonową elektryczną ciężarówkę, która ma wejść do produkcji w 2022 r.
Brytyjski producent elektrycznych furgonetek i autobusów Arrival ma teraz nawet 5 razy więcej zapytań od potencjalnych klientów niż przed rokiem. Popyt napędzają także zmieniające się wymagania dotyczące emisji. W 2022 roku firma chce rozpocząć produkcję vana. Arrival jeszcze w tym miesiącu dzięki fuzji z CIIG Merger Corp zadebiutuje na giełdzie.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Rozwój e-commerce to większa sprzedaż elektrycznych dostawczaków

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.50.79
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!