PARTNERZY PORTALU

Rynek aut używanych: zmiana upodobań?

  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: wnp.pl (AG)
  • Dodano: 18-08-2014 18:48

Zmieniają się preferencje Polaków dotyczące wyboru samochodu używanego. Statystyczny Polak poszukuje: Forda, Audi, BMW, Opla, Mazdę lub Volkswagena, najchętniej w wieku 4-8 lat, o przebiegu 101-150 tys. km. Mniej chętnie wybiera, popularnie w zeszłym roku, kombi oraz pojazdy z silnikiem Diesla. Takie zestawienie publikuje serwis Motoraporter.

Najpopularniejszymi sprawdzanymi markami aut używanych w pierwszym półroczu 2014 r. są: Ford (10%), Audi i BMW (po 8%), Opel, Mazda, Volkswagen (po 6%). Na 1. miejscu nie znajduje się już Opel (11% w I półroczu 2013). Poza tym w pierwszych sześciu miesiącach 2014 roku, 70% samochodów miało silniki o pojemności do 2000 ccm. To wzrost o 16% w stosunku do I półrocza 2013. Raport powstał na podstawie parametrów samochodów sprawdzanych przez ekspertów serwisu Motoraporter. Co do preferencji "nadwoziowych" na pierwszym miejscu nie ma już popularnego dotychczas kombi, a pojazdy z nadwoziem typu hatchback. W I półroczu 2013 prawie co trzeci sprawdzany przez Motoraportera to kombi. Rok później to 22% ogółu sprawdzanych aut.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

EEC Trends: poznaj megatrendy decydujące o przyszłości gospodarki, szansach rozwojowych i jakości życia. Osiem zróżnicowanych tematycznie i formalnie sesji, od dynamicznych debat poprzez indywidualne rozmowy na scenie po prezentacje dobrych praktyk i case studies. Już 25 lutego w Warszawie. Zarejestruj się!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Rynek aut używanych: zmiana upodobań?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.131.116
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!