Rosnący wpływ Internetu na przemysł motoryzacyjny jest dobrze widoczny dzięki ciągłemu wzrostowi elektronicznej sprzedaży części samochodowych. Prowadzona w sieci detaliczna sprzedaż komponentów otworzyła nowe możliwości przed obecnymi na rynku części zamiennych graczami i jest nowym kanałem sprzedaży, którego dynamika pozwala dotrzymać tempa ewoluującym warunkom makroekonomicznym. Kanał ten jest jednocześnie wystarczająco elastyczny, by spełnić oczekiwania konsumentów, oferując im zakupy dostosowane do ich indywidualnych potrzeb.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Sprzedaż opon a europejski internetowy rynek części samochodowych
