PARTNERZY PORTALU

Sprzedażowy jubileusz i30

Hyundai i30, zaprojektowany i produkowany w Europie model reprezentujący segment C, umacnia status wiodącego modelu sprzedażowego koreańskiego producenta.

W ubiegłym miesiącu globalna sprzedaż rodzinnego i30 przekroczyła 500 000 sztuk w tym 200 000 w Europie. Tym samym auto potwierdza mocną pozycję w segmencie aut kompaktowych.

i30 w wersji hatchback i kombi, dominuje w europejskich rankingach sprzedaży Hyundaia od momentu jego wprowadzenia na rynek latem 2007 r., kiedy zaczęto sprowadzać samochód z koreańskiej fabryki w Ulsan. Od czasu otwarcia pierwszej europejskiej fabryki Hyundaia w czeskich Noszovicach w listopadzie 2008 r., Hyundai sprzedał ponad 150 000 "europejskich" wersji i30.

- i30 będzie wkrótce obchodzić swoje trzecie urodziny, ale uważamy, że nie straci on na popularności zwłaszcza teraz, gdy w całej Europie pojawia się w nowej odsłonie pod nazwą i30u - powiedział Allan Rushforth, wiceprezes Hyundai Motor Europe.

Poziom sprzedaży modelu i30 oddaje porównanie, mówiące że gdyby ustawić wszystkie sprzedane do tej pory samochody zderzak przy zderzaku, dwukrotnie pokryłyby one dystans pomiędzy Noszovicami, gdzie produkowany jest i30 a Genewą, gdzie w 2007 odbyła się jego oficjalna premiera. Z kolei 500 000 samochodów i30 ułożone jeden na drugim, utworzyłyby wierzę 154 razy wyższą niż szczyt Mont Blanc.

 

×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Sprzedażowy jubileusz i30

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.120.150
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!