Suzuki Motor Poland zmodernizuje wszystkie salony sprzedaży w Polsce - warszawski, zlokalizowany przy Połczyńskiej, jest pierwszym, który prezentuje nowy standard. W ciągu trzech lat również pozostałe zyskają m.in. nową aranżację wnętrz i pokoje dla dzieci.
Trwa rejestracja uczestników na nasz tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy. Zapraszamy! Udział możecie potwierdzić pod tym linkiem.
Jak powiedział dyrektor działu marketingu w Suzuki Motor Poland Mikołaj Matsumoto jest to jednak lokalny projekt, a "przyjęty standard pozwoli klientom bez problemu rozpoznać salon marki". Dodał również, że "przy ponad 50 punktach sprzedaży w całej Polsce, trzyletni plan wdrożenia to realna perspektywa".
Odnowione pomieszczenia będą zachowane w odcieniu bieli, z akcentami czerwieni i niebieskim punktowym oświetleniem, które będzie widoczne również na zewnątrz. Na ścianach znajdą się logotypy i podświetlane zdjęcia samochodów marki, które mają pełnić funkcję informacyjną i reklamową.
Opracowany standard zakłada, że w każdym salonie zostaną wydzielone miejsce wydawania samochodów i pokój dla dzieci. Oba pomieszczenia będą oddzielone od reszty salonu szklaną ścianą.