Szef Toyoty: dwa chude lata dla branży

Szef Toyoty: dwa chude lata dla branży
Adobe Stock

Nowy szef Toyota Motor Corp. Akio Toyoda prorokuje dwa ciężkie lata dla branży motoryzacyjnej. W tym czasie chce opracować strategię powrotu firmy do rentowności. Największy światowy producent samochodów celuje w większą autonomię działań w Ameryce Północnej i zmianę swojego poziomu rozpoznania potrzeb na poszczególnych regionalnych rynkach.

Zapraszamy do Katowic na Międzynarodowe Targi Obrabiarek, Narzędzi i Technologii Obróbki TOOLEX. Targi pod patronatem WNP.PL odbędą się 4-6 października 2022 r. - w ich ramach zapraszamy na ciekawą konferencję Nowy Przemysł 4.0. Rejestracja trwa!

Większość fabryk Toyoty na świecie jest nie w pełni wykorzystanych od momentu gdy globalna recesja uderzyła w sprzedaż samochodów i położyła na łopatki dwóch wielkich spośród amerykańskiej "Wielkiej trójki" (GM, Chrysler). W ciagu dwóch lat Toyota podejmie próbę ograniczenia kosztów operacyjnych poprzez użycie 70% zdolności produkcyjnych swoich zakładów.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Szef Toyoty: dwa chude lata dla branży

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.65.220
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!