Tesla odebrała klientowi dostęp do autopilota

Tesla odebrała klientowi dostęp do autopilota
Fot. Sundry Photography / Shutterstock.com
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: PAP
  • Dodano: 07-02-2020 12:50

Tesla zdalnie usunęła dostęp do systemu wspomagania jazdy Autopilot z samochodu sprzedanego przez niezależnego dilera. Firma uznała, że końcowy użytkownik nie zapłacił spółce za tę funkcję, więc nie powinien mieć do niej dostępu - podał serwis The Verge.

Europejski Kongres Gospodarczy
Trwa rejestracja uczestników na nasz tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy. Zapraszamy! Udział możecie potwierdzić pod tym linkiem.

O zdarzeniu jako pierwszy doniósł serwis Jalopnik.

W listopadzie 2019 r. niezależny diler kupił na aukcji Tesli używany samochód elektryczny Model S z odbarwieniem wyświetlacza kokpitu. Auto było wyposażone w funkcje wspomagania jazdy Enhanced autopilot i pakiet Full Self-Driving Mode. W grudniu pojazd reklamowany m.in. wskazanymi możliwościami odkupił niejaki Alec. Po pewnym czasie funkcje zostały jednak wyłączone przez producenta.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Tesla odebrała klientowi dostęp do autopilota

  • stay fun 2020-02-07 17:53:00
    Na szczęście w Polsce już można się z zapędów monopolisty śmiać. Są polskie firmy co pięknie obchodzą te zdalne blokady.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.238.189.240
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!