PARTNERZY PORTALU

Torowe testy polskiego pojazdu elektrycznego

Torowe testy polskiego pojazdu elektrycznego
Triggo podczas testów torowych Fot. Mat.pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Adam Sofuł
  • Dodano: 24-06-2019 18:39

Polski elektryczny pojazd Triggo przechodzi właśnie testy drogowe i torowe. Na razie są cztery prototypy. Kolejne mają pojawić się jesienią.

Triggo to niewielki, dwusobowy pojazd miejski, który - jak twierdzi produkująca go firma Triggo z podwarszawskich Łomianek - ma być odpowiedzią na korki i brak miejsc parkingowych. Pojazd łączy zalety samochodu i motocykla. Niewielkie rozmiary pozwalają na pokonywanie korków i parkowanie na jednej piątej miejsca dla zwykłego samochodu.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (8)

Do artykułu: Torowe testy polskiego pojazdu elektrycznego

  • RR 2019-06-25 13:00:00
    Oczywiście nie jest prawdą, że on nie będzie stał w korkach. Będzie. Ale dla kogoś, kto do przemieszczania się potrzebuje czegoś więcej niż skutera elektrycznego to jest dobre rozwiązanie. Sądzę, że w samej Polsce sprzeda się tego do miast kilkanaście-kilkadziesiąt tysięcy. A jak postarają się za granicą, to będa setki tysięcy. Będą tym jeździć dzisiejsi śmigacze hulajnogami i skuterami.
  • rrr 2019-06-25 12:13:01
    Bezpieczniejsza wersja motocyklu - "motocykl z obudową i bajerami". Ciekawe jakie będzie zapotrzebowanie rynku? Nie wygląda to jak Tesla, ale może znajdzie swoją niszę w miastach i miejscowościach...pewnie w krajach dbających o ekologię jak Norwegia czy Szwecja, a może Niemcy.
    • rrx 2019-06-25 12:23:44
      tak, zapewne masz rację, inne kraje mogą być bardziej chłonne jak PL; + firma mówi że jest otwarta także na Azję, ma patent w Chinach i to może być klucz; tamtejsze podejście do motoryzacji jest nieco inne jak w Europie Środkowej.
  • jaa 2019-06-25 10:09:00
    Serio? Tak ma wyglądać nasz elektryk? To ja pozostanę w aurisie hybrid. Zawsze to jakaś ekologia bo auto niskoemisyjne. A co najważniejsze jest trwałe i wygląda
    • rrx 2019-06-25 11:24:55
      tu chodzi o połączenie zalet motocykla i auta, m.in. kierowca może poruszać się w korkach między samochodami i łatwiej parkuje. Porównywanie do samochodów, w tym do Auris to zupełnie nieporozumienie ;) Auris stoi w korkach i długo szuka się miejsca parkingowego w centrach dużych miast.
    • rrx 2019-06-25 11:27:56
      1. pojazd łączy zalety motocykli i samochodów, czyli kierowca nie stoi w korku tyko przejeżdza między autami i łatwo parkuje, do tego ma kabinę, klimę itd., warunki atmosferyczne niestraszne triggo. 2. porównywanie do samochodów jak Auris to nieporozumienie ;) Auris stoi w korku i jak typowym samochodem ciężko nim parkować w centrach dużych miast. 3. Ale porównując nawet, to poza zaletami z pkt 1 Triggo jest w 100% bezemisyjne = w 100% elektryczne, a Auris to niestety tylko hybryda ;((
  • Much 2019-06-24 21:36:11
    Zrobione za kasę z Unii, ciekawe czy ktoś wyłoży realne pieniądze na coś co z definicji jest niszowe?
    • rrx 2019-06-25 10:16:42
      tak, finansowane ze środków UE, ale też z prywatnych środków kilkudziesięciu inwestorów indywidualnych, którzy często wyłożyli bardzo wysokie środki - jak najbardziej JUŻ realne jak piszesz ;)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.233.215
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!