Trujący remis - Diesel mocno kopci podczas jazdy, a elektryk przy produkcji

Trujący remis - Diesel mocno kopci podczas jazdy, a elektryk przy produkcji
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Piotr Myszor
  • Dodano: 24-04-2019 17:34

Emisje dwutlenku węgla podczas jazdy Golfem TDI są niemal dwa razy wyższe niż podczas jazdy e-Golfem (uwzględniając mix energetyczny Niemiec), ale przy produkcji samochodów... proporcje są odwrotne. W sumie więc przewaga czystości e-Golfa jest dziś niewielka. Volkswagen chce to zmienić.

  • Badanie całego cyklu życia pojazdu obejmuje także produkcję i utylizację.
  • Nowe materiały i napędy blado wypadają na etapie produkcji.
  • Volkswagen chce obniżyć emisję na tym etapie o jedną trzecią do roku 2025.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (9)

Do artykułu: Trujący remis - Diesel mocno kopci podczas jazdy, a elektryk przy produkcji

  • Wojtek 2019-04-26 11:42:54
    I dlatego postawił bym na wodorowe auta, szczególnie że toyota pracuje nad łatwiejszym pozyskiwaniem wodoru z powietrza.
  • ermin 2019-04-25 23:00:17
    Dlatego hybrydy toyoty są chyba najlepsze, trwałe jak diesle, a produkujące znacznie mniej zanieczyszczeń, tańsze w zakupie jak i w eksploatacji. Elektryki na tą chwilę mają za słabe ogniwa
  • jan 2019-04-25 13:27:03
    Kopci stary poniemiecki złom oraz stare tiry, busy i dostawczaki. Nowoczesne diesle są bardzo "czystymi" silnikami
  • Niemiecki szwindel 2019-04-25 13:01:14
    Oczywiście, a produkcja diesli jest zeroemisyjna i kopcą tylko przy odpalonym silniku... takie bajki możecie wciskać dzieciom. Wszyscy wiedzą, że niemcy są daleko w tyle za azjatami, zwłaszcza Japończykami jeśli idzie o auta elektryczne, więc chłopaki robią co mogą, by utrzymać sprzedaż wieśwagenów
  • rew 2019-04-25 11:17:08
    Ciekawe czy w przypadku diesla uwzględniono także CO2 powstające przy wydobyciu, transporcie i przeróbce ropy?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.111.130
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!