W gliwickim Oplu: sprzątanie po Astrze i nowe życie

W gliwickim Oplu: sprzątanie po Astrze i nowe życie
W starych halach trwa demontaż, a w nowych testy linii produkcyjnej aut dostawczych. Fot. Piotr Myszor
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Piotr Myszor
    Piotr Myszor
  • Dodano: 03-12-2021 12:00

W fabryce samochodów osobowych Opla w Gliwicach trwa demontaż linii produkcyjnych po tym, jak 30 listopada zjechał z nich ostatni egzemplarz modelu Astra. Część starego wyposażenia zostanie wykorzystana w nowej fabryce, część sprzedano, a pewne elementy trafią na złom. Fabryka po nich nie płacze, przygotowuje się produkcji samochodów dostawczych.

- Wchodzimy w drugi etap, który będzie co najmniej tak samo długi, jak pierwszy - powiedział Andrzej Korpak, prezes Opel Manufacturing Poland i PSA Manufacturing Poland.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (5)

Do artykułu: W gliwickim Oplu: sprzątanie po Astrze i nowe życie

  • czemuś głupi - boś z pisu , czemuś z pisu ...boś głupi 2021-12-03 17:37:35
    no i co pisiowskie związkowcy ? jesteście zadowoleni z likwidacji zakładu ? może dajcie na msze i zawierzcie opel Gliwice matce boskiej
    • wiesław 2021-12-03 19:19:10
      Czemuś głupi, bo samodzielnie nie myślisz tylko klepiesz co inni tobie wciskają i dlatego nadal będziesz omotany Dobra zmiana z lat 90 na czele z Lechem, Donaldem, Leszkiem i Januszem, wyprzedała polski majątek i zakłady przemysłowe, by zrobić miejsce dla krótko okresowego biznesu za Odry Ci twoi za Odry, wycisnęli kasę z polskiego budżetu i podatnika oraz pracownika, a teraz zmykają fabrykę by powtórzyć ten wielki dar, w innym kraju, wykorzystując naiwność i łatwowierność kolejnego narodu
    • Z linii 2021-12-03 20:39:44
      Przecież fabryka została rozbudowana. Nikt z pracowników nie stracił pracy. Od nowego roku będą produkowane dostawczaki dla Stellantis. Teraz demontują wyposażenie, bo ono jest nie potrzebne do produkcji busów. A hale zostaną zaadoptowane na magazyny i do produkcji bakterii dla elektryków.
  • Radosław 2021-12-03 15:10:06
    Coś się pomyliło panu redaktorowi, ponieważ zelektryfikowane samochody będą produkowane w Gliwicach a nie w Tychach. Tam produkowane są silniki i to w dodatku spalinowe.
    • Ja 2021-12-03 17:48:44
      A wystarczyło obejrzeć film aby się dowiedzieć, że pomylił się nie redaktor, tylko Radosław. Będą produkować dla tyskiego fiata, który również należy do grupy Stellantis...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.138.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!