Wadliwe baterie będą kosztowały Hyundaia prawie miliard dolarów

Wadliwe baterie będą kosztowały Hyundaia prawie miliard dolarów
Elektryczny Hyundai Kona może się zapalić Fot. mat. prasowe

Południowokoreański koncern samochodowy musi wymienić akumulatory w dziesiątkach tysięcy samochodów. - To nie wina baterii - odpowiada LG.

Hyundai ogłosił, że wymieni baterie w 82 tys. swoich elektrycznych aut ze względu na zagrożenie pożarem - informuje Reuters.

W połączeniu z wcześniejszą akcją serwisową polegającą na aktualizacji oprogramowania samochodów będzie to kosztowało koreańską firmę 900 mln dolarów.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (3)

Do artykułu: Wadliwe baterie będą kosztowały Hyundaia prawie miliard dolarów

  • Fufa 2021-02-25 00:29:53
    Czyżby to znaczyło, że szybkie ładowania aku tak przyspieszają ich degradację, że trzeba je wymienić? Jak się zmienią osiągi auta po takim upgrade? Niby nic, a dużo pytań.
  • Ekonomista niestety 2021-02-24 15:55:17
    A zastanawialiście się kiedyś dlaczego przodująca w elektromobilności firma Toyota nie ma jeszcze auta stricte elektrycznego a tylko hybrydy i wodór? Po prostu szybkie ładowanie niebezpiecznie nagrzewa baterie co wie każdy kto kiedyś używał takich ładowarek w telefonach
    • Karol 2021-02-25 11:18:47
      Toyota to chyba jedyni którzy najpierw dopracowują technologię a dopiero potem wdrażają je do seryjnej produkcji. Oni wiedzą co robią. A nie tak jak niektórzy testują auta na użytkownikach.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.188.113
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!