BP w Polsce będzie współpracować z Glovo

BP w Polsce będzie współpracować z Glovo
Produkty BP będzie można zamówić do domu Fot. mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: DM
  • Dodano: 24-09-2020 14:47

Właściciele hiszpańskiej aplikacji Glovo umożliwiającej zamawianie jedzenia i zakupów oraz sieć stacji paliw BP rozpoczęły współpracę na polskim rynku. W czwartek ruszył pilotażowy etap, w ramach którego w Krakowie i Warszawie można zamówić artykuły z oferty gastronomicznej Wild Bean Café i sklepowej BP za pomocą aplikacji Glovo.

Polacy coraz chętniej korzystają z możliwości zamówienia dań i produktów spożywczych do domu czy pracy. W odpowiedzi na te potrzeby Glovo i BP będą współpracować.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: BP w Polsce będzie współpracować z Glovo

  • Należy jednak zachować w tym pewien konserwatyzm, mając na względzie przyzwyczajenia konsumentów 2020-09-25 20:41:21
    "Polacy coraz chętniej korzystają z możliwości zamówienia dań i produktów spożywczych do domu czy pracy." - W to nie należy przeczyć, powiem nawet więcej - nawet jak nie było aplikacji i smartfonów to było popularne w latach 2000-2009, dużo wygodniej jest zadzwonić pod wskazany numer do określonej jadłodajni/restauracji itp. - tak to kiedyś wyglądało - była np. ulotka albo serwis sieciowy www, szukało się kontaktu telefonicznego i dzwoniło, zamawiało co potrzeba do jedzenia, dostawca za 30 do 45 minut przyjechał i się płaciło gotówką albo jak ktoś chciał to kartą opcjonalnie. Ale z tymi aplikacjami to bez przesady, lepiej zamawiać po staremu - dzwonię, mówię co mi potrzeba, przyjmują zamówienie i za jakiś czas dostawca przyjeżdża i się mu płaci( tzw. cash on delivery - płatność przy odbiorze). "Nasi użytkownicy coraz chętniej zamawiają przez aplikację kawę czy przekąski, a także zakupy spożywcze" - Dużo więcej klientów/konsumentów mogą oni mieć jeżeli tylko nie będą utrudniać czy uniemożliwiać płacenie gotówką przy odbiorze zamówienia. Siła prostoty to klucz do sukcesu - więc raz jeszcze - dzwonię, zamawiam, czekam - gościu przyjeżdża, płacę( gotówką a jeśli mam życzenie to kartą) i odbieram ulubione rzeczy/jedzenie. GLOVO czy UBER EATS mogą sobie funkcjonować, byle by nie rezygnowali z tych bardziej tradycyjnych form dostarczania jedzenia, jak to ma miejsce w przypadku KFC, PizzaHut czy innych.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.92.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!