PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Czy nowe rozwiązania i innowacje muszą rzeczywiście być nowe?

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez Fluor S.A.
27-12-2018 11:39
Czy nowe rozwiązania i innowacje muszą rzeczywiście być nowe?
Fluor S.A.

W branży inżynieryjnej i budowlanej hasło „innowacja” jest niezwykle modne. Firmy poświęcają miliony dolarów na opracowywanie nowych pomysłów w celu poprawy realizacji projektów. Konkurencja koncernów chemicznych, petrochemicznych, rafineryjnych, jak i innych branż nie śpi. Dlatego, aby być konkurencyjnym na rynku, firmy nawiązują współpracę z uczelniami, laboratoriami, czy instytutami badawczymi. To ważne, ale ile razy nowe, rewolucyjne pomysły unowocześnienia przemysłu trafiają na półkę? Ile razy wydaje się ogromne fundusze na kolejne rozwiązanie, do którego można było dojść inną mniej inwazyjną dla portfela drogą?

Czytając powyższe można by sądzić, że chodzi o zarzucenie dotychczasowych działań. Jednak biorąc pod uwagę ogrom pracy i zaangażowanych finansów, nie to jest sugestią. Chodzi raczej o spojrzenie na innowację nie z perspektywy kolejnych miesięcy czy lat, a z perspektywy dnia dzisiejszego. Bo wyzwania, z którymi mierzy się przemysł istnieją dzisiaj. Bo potrzebę znalezienia możliwości na rozwiązanie wyzwań mamy dzisiaj. Bo rozwiązanie należy wprowadzić dzisiaj. Jutro, może być po prostu za późno.
Tak naglące zapotrzebowanie na innowacje wymaga odpowiedniego ustalenia priorytetów, zarówno w zakresie pomysłów jak i ich finansowania. Warto zatem przyjrzeć się i przemyśleć swoją przyszłą sytuację rynkową z perspektywy dnia dzisiejszego, a nie jutra. Takie podejście pomoże wyznaczyć rozwiązania zrównoważone i skupiające się na naglących potrzebach. W taki sposób Fluor od lat współpracuje z Klientami na całym świecie, a od roku 2015 prowadzi taką współpracę także w ramach projektu Innovation Unwrapped (IU). Podczas IU, wybrani pracownicy Fluor, pochodzący z różnych krajów i branż, wspólnie z Klientami pochylają się nad ich obecnymi potrzebami i wyzwaniami. Razem zgłębiają zgłoszony temat i próbują zrozumieć wszelkie aspekty z nim związane. Analizują możliwości rozwiązań, ale niekoniecznie rozwiązań, które należy stworzyć od początku. Wybrany pomysł jest w kolejnym kroku szczegółowiej opracowywany przez zespół Fluor, aby po akceptacji i fazie pilotażowej móc służyć Klientom.

Trzeba nadmienić, że współpracujący ze sobą zespół ludzi koncentruje swą uwagę na potrzebie, którą Klient ma dziś, a nie na potrzebie, którą może mieć w nieokreślonym czasie w przyszłości. Dlatego rozwiązanie wymagane jest teraz, a nie na przykład za rok. I tutaj należy zatrzymać się jeszcze na chwilę przy części związanej z analizą potencjalnych rozwiązań. Otóż ideą Fluor jest nie tyle skupienie się na tworzeniu za każdym razem nowych sposobów, a raczej wykorzystanie inaczej posiadanych już zasobów, umiejętności i wiedzy. Tym samym przyszłość i innowacja tworzy się dzisiaj, a nie jutro. Czas jest wykorzystywany znaczenie efektywniej, a pomysły, na które firmy wydają niejednokrotnie olbrzymie fundusze, mają możliwość wielokrotnego zastosowania.

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.243.191
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


POLSKA I ŚWIAT

26 423 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

0 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 218 ofert w bazie

397 692 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.