Rynek detalicznej sprzedaży paliw zaczyna kręcić się w tzw błędnym kole. Spada popyt na paliwa, nasila się konkurencja, marże wciąż są na bardzo niskim poziomie, a to hamuje inwestycje. Również takie, które mogą pozwolić firmom zarabiać na dodatkowych usługach.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY
- NAFTA/CHEMIA 2013 ALERT | RSS
- STACJE PALIW ALERT | RSS
- CENY PALIW ALERT | RSS
- CIEŚLAK URSZULA ALERT | RSS
- PUPACZ HALINA ALERT | RSS
- POLSKA IZBA PALIW PŁYNNYCH ALERT | RSS
- WIECIECH LESZEK ALERT | RSS
- POLSKA ORGANIZACJA PRZEMYSŁU I HANDLU NAFTOWEGO ALERT | RSS
- GRUPA LOTOS ALERT | RSS
- BETKE DANIEL ALERT | RSS
- OLPP ALERT | RSS
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Detaliczny rynek paliw wszedł w ostry zakręt
