Koncern z Gdańska dołączył do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska. Zarząd stowarzyszenia podjął decyzję jednogłośnie podczas posiedzenia, które odbyło się 3 października br.
Trwa rejestracja uczestników na nasz tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy. Zapraszamy! Udział możecie potwierdzić pod tym linkiem.
Grupa LOTOS jest jednym z największych reklamodawców w naszym kraju. Spółka ma na swoim koncie wiele efektywnych i zakrojonych na szeroką skale kampanii reklamowych oraz wizerunkowych. Wstąpienie do IAA Polska pozwoli Grupie LOTOS zaangażować się w proces opracowania założeń do nowego badania mediów. Chodzi o kierunek zmian, których celem byłoby dostarczenie wszystkim uczestnikom rynku komunikacji marketingowej badań lepiej odpowiadających na ich potrzeby.
IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r. i jest jedyną organizacją w naszym kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej: reklamodawców, agencje reklamowe, domy mediowe i media.
Priorytetowym zadaniem stowarzyszenia jest dbałość o to, by głos polskiej branży marketingowej był obecny i szanowany w debacie publicznej. W tym celu podejmowane są działania na rzecz rozszerzenia swobody komunikowania się producentów i konsumentów. Stowarzyszenie wpływa również na kształt i jakość regulacji dotyczących całej branży marketingowej oraz kształtuje wizerunek reklamy odpowiedzialnej społecznie i etycznej.
Obecnie IAA Polska ma już ponad 100 członków, a wśród nich takie firmy jak Coca-Cola HBC Polska, Unilever Polska, Fiat Chrysler Automobiles, Volkswagen Group Polska, Grupa Allegro, Grupa Żywiec, czy Philips Poland.