Jeden, wielki Orlen. To prawdziwa rewolucja

Jeden, wielki Orlen. To prawdziwa rewolucja
Stacja Orlenu na peryferiach litewskiego Kowna Fot. aut.

To nie będzie walka łatwa ani tania. Jednak zwycięstwo w niej może przynieść Orlenowi ogromne profity. Nasz gigant rozpoczyna na dobre unifikację sektora detalicznego. Czechy, Niemcy czy Słowacja - wszystko ma funkcjonować pod logo Orlenu.

  • Stacje pod jednym logo to dla Orlenu możliwe profity.
  • Proces unifikacji będzie oznaczał, że Orlen postąpi tak jak inne paliwowe koncerny, będzie reprezentowany przez jedną markę.
  • Ważnym elementem działań spółki jest przygotowanie się na nowe trendy.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

SPÓŁKI

KOMENTARZE (25)

Do artykułu: Jeden, wielki Orlen. To prawdziwa rewolucja

  • gliwice2009 2020-03-04 18:42:09
    Decydenci w Orlenie powinni brać pod uwagę specyfikę rynku niemieckiego. Niemiec kupuje niemieckie np. auta ( VW, BMW, DB) nie kupuje innych ( Ford produkowany w Niemczech czy Opel - tylko Niemiecki w połowie o japońskich nie wspomnę). Niemieckie jest dobre. Francuskie jest gorsze, włoskie jest jeszcze gorsze a polski to jest dobry chleb. ( W Niemczech nie ma jasnego chleba)
    • mm 2020-03-05 12:21:35
      Moim zdaniem biorąc pod uwagę specyfikę niemieckiego rynku, to niestety PKN ponownie potknie się na tym samym temacie...
  • Gówno fachowcy 2020-03-03 15:16:55
    20 komentarzy zniechęcających do budowania jednolitej paneuropejskiej marki w dobie takich projektów jak cholernie droga globalna unifikacja Cirkle K itp. Durni branżowcy, którzy w przeszłości pewnie ssali spółkę na gówno-projekty typu budujmy BLISKĄ prezesie..bliska się sprzeda !
  • otgees 2020-03-03 11:49:08
    Przypomnijmy, że ORLEN już raz próbował swojej marki w Niemczech i musiał się wycofać z podkulonym ogonem. Po co popełniać drugi raz ten sam błąd ?
    • Andju 2020-03-03 15:10:11
      To jest waśnie to myślenie krawców i balawajderków biznesu, którzy pchali się do tej spółki bez wizji, miękkim robieni.
  • monopolista 2020-03-03 11:35:08
    Monopol państwowy, co on da rodakom?
  • Andrzej 2020-03-03 10:05:45
    Dlatego już teraz płacimy więcej za paliwa niż w różnych krajach zachodnich!
    • jj 2020-03-03 14:50:23
      Nie kłam
      • paws 2020-03-06 12:50:16
        jesli chodzi o sile nabywczą, to akurat Andrzej nie kłamie.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.191.46
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!