PARTNERZY PORTALU

Lotos: mniej stacji, większy udział w rynku

Lotos: mniej stacji, większy udział w rynku
Adobe Stock

Program rozwoju sieci detalicznej Grupy Lotos o nazwie Prosta został zmodyfikowany i nie przewiduje już rozbudowy sieci do 500 stacji, a jedynie osiągnięcie 10 proc. udziału w polskim rynku detalicznym - dowiedział się portal wnp.pl.

- Docelowo chcemy mieć sieć stacji liczącą w granicach 400 placówek, czyli pod względem liczby zbliżoną do obecnej - mówi prezes Grupy Lotos Paweł Olechnowicz.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Lotos: mniej stacji, większy udział w rynku

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.118.144
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!