Lotos nie zmieni strategii dotyczącej detalu

Lotos nie zmieni strategii dotyczącej detalu

Ambitne plany Shella, który ogłosił niedawno, że chce zostać wiceliderem na polskim rynku detalicznym paliw i w ciągu 2-3 lat rozszerzyć sieć stacji do 500-550 placówek, nie wpłyną w żaden sposób na zmianę strategii Grupy Lotos.

Jak tłumaczy w rozmowie z portalem wnp.pl Jarosław Kryński, wiceprezes gdańskiego koncernu ds. handlowych, dla Lotosu liczy się nie tyle miejsce wśród największych operatorów, ile udział w rynku. - Chcemy osiągnąć 10 proc. rynku detalicznego i dążymy do tego celu konsekwentnie - stwierdził. - Czy ów zakładany udział w rynku da nam drugą pozycję czy trzecią jest natomiast sprawą o niższym znaczeniu.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Lotos nie zmieni strategii dotyczącej detalu

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.47.87
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!