Ambitne plany Shella, który ogłosił niedawno, że chce zostać wiceliderem na polskim rynku detalicznym paliw i w ciągu 2-3 lat rozszerzyć sieć stacji do 500-550 placówek, nie wpłyną w żaden sposób na zmianę strategii Grupy Lotos.
Ambitne plany Shella, który ogłosił niedawno, że chce zostać wiceliderem na polskim rynku detalicznym paliw i w ciągu 2-3 lat rozszerzyć sieć stacji do 500-550 placówek, nie wpłyną w żaden sposób na zmianę strategii Grupy Lotos.
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Do artykułu: Lotos nie zmieni strategii dotyczącej detalu
Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP
Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!